Howard Gossage: A 20. század legnagyobb reklámszakemberének elfeledett története

Howard Gossage: A 20. század legnagyobb reklámszakemberének elfeledett története / Steve Harrison
Budapest: Firehouse, 2016. 194 p.

Interaktivitás alkalmazása a reklámban.
Publicitást generáló kampányesemények.
Közösségi média.

A reklámszakmában természetes, magától értetődő technikák, fogások.
De ha hozzátesszük, hogy valaki mindezeket 50-60 évvel ezelőtt már alkalmazta, akkor felkapjuk a fejünket.
Howard "Luck" Gossage, a világ egyik legeredetibb kommunikátora, alapjaiban reformálta meg a reklámvilágot, korát jóval megelőzve - vagy megágyazva a jövőnek? A szerző izgalmas és szórakoztató módon mesél Gossage reklámjairól, gondolatairól, filozófiájáról: bemutatja többek közt sajátos "reklámplatform" technikáját, az interaktivitást kiaknázó módszereit, és a zöldmozgalmak elindításában játszott szerepvállalását is.

katalógustétel