Három könyv a Corvinusról: Fesztiválturizmus, Márkamenedzsment és Magyarország 2025-ben és kitekintés 2050-re


Fesztiválturizmus
: "Egy-két évtizeddel ezelőtt ösztönös mozdulatokkal indítottuk el fesztiváljainkat, amelyek sikertörténetek lettek, ezzel is mutatva, hogy jó érzékkel tapintottunk rá egy közösségi igényre. Ha tizenöt évvel ezelőtt már létezett volna ez a könyv, akkor a fesztiválok előtt ezzel kezdtem volna, de az is biztos, hogy minden fesztiválszervezőnek kötelező olvasmánnyá tenném." - Rókusfalvy Pál kommunikációs szakember, fesztiválszervező
 
Márkamenedzsment: "Hallgatóként mindig szerettem valós adatokon és élő példákon keresztül tanulni, ezért nagyon örülök, hogy elkészült ez a könyv. Külön büszkeség, hogy egy olyan projekt is bekerült ebbe a válogatásba, amin sokat és nagy kedvvel dolgoztam. A könyv számos hazai és nemzetközi példa segítségével szemléletesen mutat be a márkákkal foglalkozó szakemberek számára olyan releváns kérdéseket, mint például a globalizáció vagy a digitális világ kihívásai." - Csanda Gergely Kommunikációs vezető, NN Biztosító
 
Magyarország 2025-ben, kitekintés 2050-re: Nováky Erzsébet, a közgazdaság-tudomány doktora születésnapja alkalmából összeállított kötetben többek között a Z generációról, az ún. digitális bennszülöttekről, a fiatalok jövőre vonatkozó várakozásairól szóló empirikus vizsgálat eredményeiről, a fiatalok jövőbeni egészségi állapotáról, az új infokommunikációs eszközöknek és közösségeknek a felsőszintű oktatásban várható elterjedéséről, a kultúrában sejthető változásokról, a technikai fejlődés társadalmi hatásairól olvashatók érdekes tanulmányok. A kötet elérhető a Corvinus Kutatások repozitóriumban.